PROPERES CONVOCATÒRIES

...

Tradueix/Traduce/Translate

Cerca en el bloc

dilluns, 22 de setembre del 2008

Plà d'Ascensors del Congrés

Com ja sabeu, el passat dijous 18 de setembre vam convocar una reunió amb tots els veíns interessats per explicar-los el plà d'ascensors del Congrés. La convocatòria va ser tot un èxit, hi van assistir més de 500 veíns i el local de l'Asscociació de Veíns va quedar petit. Per part de l'Ajuntament, hi van ser presents la Regidora del Districte, Gemma Mumbrú, el gerent Miquel Àngel Valdueza, el director de Bagursa, Jordi Amela i el director de l'Oficina de l'Habitatge de Sant Andreu, Josep Miquel Coll. La presentació de l'estudi previ us la podeu baixar clicant aquí. També està penjada de l'apartat ARXIUS d'aquesta pàgina a la dreta.
Aquí teniu un resum de la reunió:
  1. El primer pas per posar un ascensor és dirigir-se a l'Oficina de l'Habitatge de Sant Andreu (c/ Joan Torras, 49. Telf 93 360 10 47. Oberta de 10 a 14h i de 15 a 18h)
  2. L'Ajuntament fa un estudi escala per escala de les possibilitats d'instalar-hi un ascensor. Quan una comunitat vulgui posar-lo, podrà dirigir-se a l'Oficina de l'Habitatge perquè l'assessorin de quin projecte és el més adient.
  3. Els ajuts a fons perdut poden arribar al 60% del preu total de l'ascensor (incloent totes les despeses ocasionades per projectes, etc), amb un màxim de 45000 euros per comunitat o 6000 euros per veí. Els veíns amb pensions baixes (per sota de 2 vegades l'IPREM) es poden beneficiar d'una subvenció del 100% (amb una anotació al registre de la propietat que obligarà a tornar la diferència quan es vengui el pis).
  4. Si l'empresa que instal·li l'ascensor és del gremi d'ascensoristes (a l'Oficina de l'Habitatge en tindran un llistat), els veíns no hauran d'adelantar tot l'import de l'ascensor i esperar després la subvenció, sinó que només hauran de pagar la part que aquesta no cobreixi. Si l'empresa no és del gremi, els veíns pagaran el 100% i rebran la subvenció a 90 dies.
  5. És molt important per rebre la subvenció NO HAVER COMENÇAT OBRES SENSE LLICÈNCIA.

1 comentari:

Anònim ha dit...

En primer lugar felicitar a Enric por esta herramienta de información. Y agradecer el tiempo que le dedica en beneficio de todos. También felicitar a los organizadores de la reunión sobre el plan de ascensores. Aprovecho para solicitar, si fuera posible, colgar aquí la presentación de powerpoint que en la reunión se utilizó y la que la Regidora dijo que imprimiría y haría llegar a las comunidades de vecinos.
Una vez más: ¡FELICIDADES!