Aquesta tarda s'ha reunit la comissió de seguiment per proposar un ordre del dia del proper consell de barri de Congrés-Indians. Hi han assistit vàries entitats i els cinc grups polítics del Districte de Sant Andreu. El conseller tècnic ha informat que el consell de barri està format per 13 entitats, i ha proposat que la comissió de seguiment ho estigués per 5. Hi ha hagut consens en que sembla un nombre adequat.
Després d'una estona de debat per diversos temes, la proposta d'ordre del dia que s'eleva al Regidor consta de quatre punts:
En el primer, el govern del Districte ens explicarà als veïns algunes modificacions en el funcionament del consell de barri i també quines alternatives tenen els ciutadans per fer arribar les seves suggerències a l'Ajuntament.
En el segon punt, s'informarà dels plans d'equipaments previstos per al nostre barri, incloent els del Canòdrom. En concret hem proposat que es parlés de la destinació definitiva de l'edifici de la grada i dels plans previstos per a l'escola Congrés-Indians.
El tercer punt tindrà com a objectiu parlar del pla d'actuació de Districte i del Pla d'actuació municipal.
El darrer serà el punt de precs i varis.
Entre els temes que s'han debatut en la comissió cal destacar la cessió del local de l'Associació de Veïns a la Ciutat (en dedicarem una explicació detallada més endavant), la necessitat de donar la informació que sutir al consell de barri per escrit, i també la proposta de que quan es tingui un pla d'actuació definitiu sigui presentat als veïns en un consell de barri extraordinari.
El consell amb aquest ordre del dia, si finalment així ho decideix el Regidor, serà el proper 27 de febrer a les 19h al Casal de Barri de Congrés-Indians.
2 comentaris:
Ah, el tema del local de l'AV és interessant. De fet, jo restava pendent de veure què se n'hi deia a l'assemblea de l'AV que s'ha de celebrar a finals d'aquest mes, perquè no sé si acabarà sortint més car el farciment que el gall.
Perfecte, doncs, si tens notícies que pots exposar detalladament procedents de l'Ajuntament. Amb aquestes i les de la Junta de l'AV val suposar que tindrem una idea exacta de la situació.
Espero impacient ambdues coses.
s'ha donat informació sobre el sou de 66.000€ que està cobrant el "gestor" de l'equipament de l'antic canòdrom?
http://www.diaridegirona.cat/cultura/2012/01/12/conca-pagava-sou-66000-euros-anuals-al-director-del-paralitzat-canodrom/541527.html
Us convido a entrar en aquest enllaç per a obtenir informació sobre el tema en el cas que en el consell de barri no se n'hagi donat.
S'exigiran responsabilitats per aquest contracte? Quines mesures s'establiran per a no continuar perdent diners públics d'aquesta manera? No tinc clar que es publiqui aquest comentari, suposo que no és còmode...
Publica un comentari a l'entrada